Waarschijnlijk betaalt u teveel huur

Huurt u een pand voor uw bedrijf? Betaalt u wel marktconforme huur? Laat Cresa vrijblijvend een besparingsanalyse voor u opstellen.

Cresa heronderhandelt kosteloos uw huurprijs

U kunt waarschijnlijk besparen op de prijs van uw huur. U kunt dan zelf berekenen op bijvoorbeeld de website van het CBS. Maar Cresa doet dit kosteloos voor u én kan tegelijkertijd betere voorwaarden voor u uitonderhandelen bij uw verhuurder. Wij verdienen onszelf altijd terug door voor u een besparing te regelen.

Check mijn huurprijs

Met onze Huurprijs Check ontdekt u vrijblijvend en discreet of u kunt besparen op uw huisvestigingslasten*. Wij maken op basis van de door u ingevulde gegevens een kosteloze besparingsanalyse, gebaseerd op feiten over uw situatie. U ontvangt binnen 3 werkdagen bericht van ons.

*Deze Huurprijs Check is relevant voor organisaties vanaf 10 medewerkers of 200 m2 aan bedrijfsoppervlakte.


Vragen?

Neem contact met mij op.
Mariëtte van der Hoeven
+31 (0)88 20 50 070
mvdhoeven@cresa.com

Doe vrijblijvend de Huurprijs Check van Cresa

Voornaam

Achternaam

Plaats

Postcode + huisnummer

Oppervlakte kantoorruimte

Aantal parkeerplaatsen

Totale huurprijs (incl. servicekosten, excl. BTW)*

Betaalperiode

Aantal medewerkers

Einddatum huurcontract

Telefoonnummer

E-mailadres

Toelichting

* Heeft u geen exacte gegevens bij de hand vul dan een schatting in

Laboratorium & kantoorruimte – Groningen

Cresa heeft de huurovereenkomst van Lanthio Pharma heronderhandeld met een aanzienlijke kostenbesparing als gevolg.

Kantoorruimte Groningen

Alfa Accountants had de wens haar organisatie te verplaatsen naar een andere locatie in Groningen, een locatie die beter past bij de Alfa Accountants organisatie van vandaag.

Incentro – Huur van 3 nieuwe kantoren in Amsterdam, Utrecht en Den Haag

Incentro wenst de huisvesting van de verschillende kantoren aan te laten sluiten bij de wensen en eisen die de medewerkers en directie stellen.
Huisvesting geldt als een belangrijk wapen in de strijd om nieuw personeel.